نماشویی

جنس نمای ساختمان ها با هم متفاوت است زیرا امروزه از متریال های مختلفی برای ساخت نما استفاده می شود. برخی از این متریال کاربرد بیشتری در طراحی نمای ساختمان دارند. نمای سیمانی از جمله نمای ساختمانی است که تعداد زیادی از آن را می توانید در سطح شهر مشاهده کنید. نمای سیمانی مانند نماهای دیگر دچار آلودگی و کثیفی می شوند و تمیز کردن آن ها نیازمند وجود متریال و مواد مخصوص می باشد. اگر نمای ساختمان شما از جنس سیمان می باشد و قصد نماشویی دارید بهتر است به دنبال شرکت های معتبر شستشوی نما باشید. اگر کار نماشویی ساختمان با توجه به نوع آلودگی و روش شستشوی مناسب، انجام شود، نمای ساختمان شما برای مدت ها تمیز و زیبا می ماند .

نماشویی نمای سیمانی

نماهای ساختمان از جنس سیمان دارای خلل و فرج هایی می باشد که برای شستشوی نما نیاز به دقت بیشتر و متریال مخصوص می باشد. شستن نماهای سیمانی با چالش هایی مواجه است که نیازمند تجربه و سابقه می باشد. سطح نمای سیمانی صاف نمی باشد بنابراین برای شستشوی نمای ساختمان از جنس سیمان نیاز به روش های مخصوص شستشو می باشد. گاهی واترجت خالی نما را به خوبی تمیز نمی کند پس بسته به میزان الودگی نمای ساختمان، باید یکی از روش های مورد نظر انتخاب و اجرا شود. معمولا از واترسندبلاست و یا شوینده های اسیدی جهت شستشوی نمای سیمانی ساختمان استفاده می شود.

نماشویی نمای سیمانی با سیلیس

برای تمیز کردن نما هایی که سطح صاف و صیقلی ندارند و جنس آن ها به گونه ای است که خلل و فرج هایی در نما وجود دارد، نمی توان از مواد عادی و معمولی برای نماشویی استفاده کرد، چرا که آلودگی ها در این خلل و فرج ها نفوذ پیدا کرده است و با آب خالی نمی توان آن را تمیز کرد. معمولا برای شستن نماهایی که مسطح، صاف و صیقلی نیستند از ماده ای به اسم سیلیس استفاده می شود. مواد دیگر به خاطر پوشش ندادن کامل نما، معمولا قابل استفاده نیستند.

سیلیس نوعی ماسه بادی یا ماسه صنعتی است که در نماشویی ساختمان هایی با نمای سنگی، آجری و سیمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماسه با برخورد با سطح نما، یک لایه بسیار نازک از روی نما را برداشته و به این طریق نما را نماشویی می کند. البته این ماسه به خودی خود آسیبی به نما نمی زند اما ممکن است استفاده نادرست از آن سبب آسیب دیدن نما شود پس بهتر است که نماشویی نماهای سنگی، سیمانی و اجری به دست متخصصان حوزه نماشویی انجام شود.

نماشویی ساختمان با تیم متخصص کارویس

تیم نماشویی کارویس، تخصص شستشوی انواع نمای ساختمان با انواع متریال و ارتفاع مختلف را دارد و شما نگرانی از بابت این موضوع نخواهید داشت. انتخاب متریال درست نماشویی، روش دسترسی مناسب، مقدار مواد مورد استفاده و اندازه های آن ها در ترکیب از جمله مواردی است که تیم های نماشویی باید به آن توجه کنند. تجربه و دانش در تیم کارویس به شما تضمین می دهد که کارتان با بهترین کیفیت انجام می شود. نمای سیمانی نیز از این موضوع مستثنا نیست و نیاز به دقت و توجه مناسب در حین انجام عملیات نماشویی دارد.